Friday, December 18, 2009

Jurnalul mamei

Ajutati-ne sa ne facem auziti:
Join Georgiana's support group on Facebook!
Join Georgiana's cause on Facebook!

Cu aproape doua saptamani in urma veneam la Mediclin, Bonn, cu speranta ca Georgiana va beneficia de tratamentul care o poate salva. Investigatiile facute aici au durat destul de mult, medicii fiind surprinsi de evolutia neasteptat de buna a starii ei de sanatate. Stiu ca am o fetita puternica ce lupta din toata fiinta ei ca sa traiasca, insa acest rezultat nu ar fi fost posibil de obtinut fara ajutorul nepretuit al medicilor din Romania care au avut-o in ingrijire. Le multumim din suflet inca o data pentru tot ceea ce au facut!

Medicii din Germania au decis sa nu aplice radioterapia in acest moment, urmand a fi utilizata in cazul in care alte tratamente, mai usor de suportat, nu vor da rezultatele asteptate. Ne-au indicat sa urmam chimioterapia. Am primit toate recomandarile medicale necesare pentru a face acest tratament. Din fericire, il vom putea face si in Romania astfel ca in a doua zi de Craciun ne intoarcem acasa! De evolutia starii de sanatate a Georgianei depinde momentul in care ar putea fi necesar sa ne intoarcem in Germania pentru investigatii si reevaluarea tratamentului.

Gandurile noastre de multumire vi le transmitem voua, tuturor celor care ati fost in acest timp alaturi de noi si fara de care nu am fi reusit sa facem acest pas!
Iar noi... asteptam ziua de maine cu speranta ca vom putea inscrie in jurnal continuarea fericita a povestii noastre de viata!

Ziua 8. Astazi medicul oncolog a consultat-o pe Georgiana. Maine se va intruni o comisie de medici care va lua o decizie cu privire la pasii de urmat.
Maine este o noua zi cu ganduri si sperante... Jurnalul continua!

Ziua 7. Ne gandim la cei dragi de acasa. Georgianei ii este dor de bunica... De dimineata am vazut in ochisorii ei lacrimi pentru ca este departe de casa.
Inima ne este iarasi cat un purice: mai sunt cateva ore pana cand vom merge la spitalul de oncopediatrie.

Ziua 6. A fost minunat! Atat de minunat incat am indraznit sa uit pentru o clipa ca suntem aici pentru tratamentul bolii cumplite. Fetita mea s-a simtit foarte bine la locul de joaca, desi frigul ne-a facut sa ne cam zgribulim.

Ziua 5. Suntem in Bonn de patru zile, iar Georgiana a reusit sa isi faca prieteni in spital. Desi pentru un adult, necunoasterea unei limbi straine este o bariera, pentru Georgiana, aceasta nu pare sa fie un impediment in calea comunicarii. Zambetele si mangaierile sunt cel mai bun mod de a comunica cu un copil. Georgi a primit cadou din partea noilor sai prieteni din Germania o “excursie” la mall-ul din apropiere unde se va putea urca in carusel. Le multumim din suflet pentru acest dar!

Ziua 4. Inca primim telefoane din tara, de la oameni care vor sa faca o donatie. In acest moment, cuvantul "MULTUMESC" pare mult prea sarac pentru a exprima recunostinta noastra. Am aflat ca la inceputul saptamanii viitoare, eu si fetita mea vom fi transferate la un spital de oncopediatrie din Germania. Vom fi insotite de medicul care a avut-o in grija la Mediclin. Mai sunt sapte zile pana la Craciun... Doamne, ai grija si de fetita mea! Si da-le multa sanatate celor care sunt acum alaturi de noi, care depun bani in cont sau care ne incurajeaza...

Ziua 3. Vestile sunt bune!!! Tensiunea noastra incepe usor-usor sa se risipeasca. Tumora a ramas la dimensiunile de dupa ultima operatie, astfel ca starea fetitei se considera a fi foarte buna! Tratamentul facut in Romania a dat rezultate. Medicii de aici ne-au recomandat ca radioterapia sa nu fie aplicata in acest stadiu al bolii pentru a putea fi utilizata in cazul in care alte tratamente, mai usor de suportat de copila de 6 ani, nu vor da rezultatele asteptate. Ne-au spus ca o cura de chimioterapie este mult mai indicata, dar depinde de decizia medicilor oncologi. Rugaciunile noastre catre Dumnezeu au fost auzite...

Ziua 2. Astazi am facut investigatii suplimentare. Avem inima cat un purice. Cum va iesi rezultatul?

Ziua 1. Am ajuns la Bonn seara, tarziu. Emotia drumului nu a afectat-o foarte mult pe Georgiana, desi e primul ei drum cu avionul. E la fel de voioasa ca si acasa. I-am spus ca este in vacanta si ca am venit in Germania pentru ca trebuie sa faca o poza la capusor, iar aici aparatele de fotografiat sunt mai performante....am reusit sa ne cazam, incercam sa ne obisnuim cu locul, cu oamenii. Prima concluzie? Totul este foarte bine pus la punct, iar medicii sunt foarte amabili.

No comments:

Post a Comment